Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford C-MAX (DM2) 2.0 LPG (2008.06-2010.09) 145km » L40108 monroe
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 2.0 Lpg (2008.06-2010.09) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 MONROE

L40108 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L40108
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108
L40108
monroe L40108 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 monroe
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L40108

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,800
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096407567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, SHUTTLE, ROVER 600 I 1.6-2.3 01.90-06.04
numery OEM:
HONDA      53560-SM4-003
HONDA      53560-SM4-004
HONDA      53560SM4J62
ROVER      GSJ407

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L40108 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.