Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L4203 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 MONROE

L4203 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L4203
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203
L4203
monroe L4203 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 monroe
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L4203

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096395314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HYUNDAI PONY, PONY / EXCEL, S; MITSUBISHI COLT I 1.2-1.5 02.78-05.96
numery OEM:
MITSUBISHI      MB006314
MITSUBISHI      MB006358
MITSUBISHI      MB166426
MITSUBISHI      MB185441
MITSUBISHI      MB241172
MITSUBISHI      MB315629
HYUNDAI      56820-21100
HYUNDAI      5682021110
PROTON      MT142181

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L4203 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.