Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 946 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 946 BOSCH

1 987 947 946 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 946
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 946
1 987 947 946
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1180

numer części:

1 987 947 946

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1180
nr EAN 3165141069846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 946 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1180) pasuje do: VOLVO 440, 460, S60 II, S60 III, S80 II, S90 II, V40, V60 I, V60 II, V70 III, V90 II, XC40, XC60 I, XC60 II, XC70 II, XC90 II; ALFA ROMEO MITO 1.0-5.4 10.82-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55185077
ALFA ROMEO      9642430680
ALFA ROMEO      9652746480
AUDI      028 260 849 A
AUDI      028 260 849 H
AUDI      038 903 137 L
AUSTIN      GMB 61180
BMW      11 28 1 747 277
CITROËN      5750 VR
CITROËN      5750 XJ
FIAT      46820062
FIAT      55185077
FIAT      71745115
FIAT      9642430680
FIAT      9652746480
FIAT      K9642430680
FIAT      K9652746480
FORD      1004484
FORD      1539603
FORD      96MF 6C301 AC
HONDA      56992-P5T-G00
ISUZU      55185077
LANCIA      46820062
LANCIA      55185077
LANCIA      71745115
LANCIA      9642430680
LANCIA      9652746480
LANCIA      K9642430680
LANCIA      K9652746480
MAZDA      96MF 6C301 AC
OPEL      55185077
PEUGEOT      5750 GG
RENAULT      77 00 729 751
RENAULT      77 00 743 549
ROVER      GMB 61180
SEAT      038 903 137 L
SKODA      038 903 137 L
TOYOTA      90048 31088
VAUXHALL      55185077
VOLKSWAGEN      028 260 849 A
VOLKSWAGEN      028 260 849 F
VOLKSWAGEN      028 260 849 H
VOLKSWAGEN      032 145 933
VOLKSWAGEN      038 903 137 L

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 946 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 946 BOSCH:

2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.