Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » J1061900 herth+buss jakoparts

Pasek klinowy wielorowkowy J1061900 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1061900 Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1903

numer części:

J1061900

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1900
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9103000
nr EAN 4029416002077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1061900 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
AUDI      044 260 849 E
AUDI      078 903 137 AJ
CHRYSLER      53011012
CHRYSLER      K53011012
FORD      10111698
FORD      1011698
FORD      1068252
FORD      4165080
FORD      6200264
FORD      6200265
FORD      6833789
FORD      7310609
FORD      928F6C301C1A
FORD      928F6C301C1B
FORD      928F6C301C2A
FORD      928X6C301C1B
FORD      95WF6C301HA
FORD      97WF6C301CA
MAZDA      1E03-15-909
MAZDA      1E03-15-909B
MAZDA      1E03-15-909C
MAZDA      1E03-15-909D
OPEL      09118618
OPEL      13 40 647
OPEL      13 40 742
OPEL      1340272
OPEL      1340273
OPEL      1340608
OPEL      1340614
OPEL      1340625
OPEL      1340663
OPEL      24413292
OPEL      24452030
OPEL      55562866
OPEL      55563395
OPEL      63 40 637
OPEL      90409782
OPEL      90466524
OPEL      90500228
OPEL      90502734
OPEL      90571070
OPEL      91 29 468
OPEL      91126386
OPEL      93181705
OPEL      93181718
OPEL      93181719
SAAB      24 452 030
SAAB      24413292
SAAB      4575528
SAAB      5340534
SAAB      5343280
SAAB      55562866
SAAB      90502734
SEAT      044 260 849 E
SKODA      044 260 849 E
TOYOTA      90916-02492
TOYOTA      90916-02555
TOYOTA      99366-H1900
VAUXHALL      09118618
VAUXHALL      13 40 647
VAUXHALL      13 40 742
VAUXHALL      1340272
VAUXHALL      1340273
VAUXHALL      1340608
VAUXHALL      1340614
VAUXHALL      1340625
VAUXHALL      1340663
VAUXHALL      24413292
VAUXHALL      24452030
VAUXHALL      55562866
VAUXHALL      55563395
VAUXHALL      63 40 637
VAUXHALL      90409782
VAUXHALL      90466524
VAUXHALL      90500228
VAUXHALL      90502734
VAUXHALL      90571070
VAUXHALL      91 29 468
VAUXHALL      91126386
VAUXHALL      93181705
VAUXHALL      93181718
VAUXHALL      93181719
VOLKSWAGEN      044 260 849 E
VOLKSWAGEN      078 903 137 AJ
CHEVROLET      13 40 614
CHEVROLET      13 40 647
CHEVROLET      55562866
CHEVROLET      55563395
CHEVROLET      90500228
CHEVROLET      9129468
CHEVROLET      93181718
CHEVROLET      96350548
HYUNDAI      25212-3C322
KIA      25212-3C322
DAEWOO      96350548
JEEP      53011012

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1061900 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.