Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.29594.03.0 pierburg

Pompa wodna 7.29594.03.0 PIERBURG

7.29594.03.0 Pompa wodna PIERBURG
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

7.29594.03.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy mechaniczne
Średnica 1 [mm] 36,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4028977737718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.29594.03.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II; NISSAN KUBISTAR; RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV 1.0-1.2LPG 08.97-
numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0A
NISSAN      21010-00Q0G
NISSAN      21010-00QAL
NISSAN      21010-00QAR
PEUGEOT      1207 F7
PEUGEOT      1207 G7
RENAULT      21 01 018 32R
RENAULT      21 01 088 45R
RENAULT      77 01 478 923
RENAULT      82 00 042 880
RENAULT      82 00 238 333
RENAULT      82 00 266 950
RENAULT      82 00 397 732
RENAULT      82 00 702 750
RENAULT      82 00 702 752
zamienniki:
WP2508
brak
DELPHI
60 92 3057
brak
SWAG Autoteile GmbH
WP0074
brak
GATES
8MP 376 800-431
brak
HELLA
PK09541
brak
HEPU
WP0065V
brak
HUTCHINSON
7.29594.00.0
brak
PIERBURG
7.29594.01.0
brak
PIERBURG
7.29594.02.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa wodna 7.29594.03.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.29594.03.0 PIERBURG:

2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.