Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65468 RUVILLE/FAG
SEAT | 030 121 005 N | |
SEAT | 030 121 005 NV | |
SEAT | 030 121 005 NX | |
SEAT | 030 121 005 T | |
SEAT | 030 121 005 TX | |
SEAT | 030 121 008 D | |
SEAT | 030 121 008 K | |
SEAT | 030121005N | |
SEAT | 030121005NV | |
SEAT | 030121005NX | |
SEAT | 030121005T | |
SEAT | 030121005TX | |
SEAT | 030121008D | |
SEAT | 030121008K | |
SKODA | 030 121 005 N | |
SKODA | 030 121 005 NV | |
SKODA | 030 121 005 NX | |
SKODA | 030 121 005 T | |
SKODA | 030 121 005 TX | |
SKODA | 030 121 008 D | |
SKODA | 030 121 008 K | |
SKODA | 030121005N | |
SKODA | 030121005NV | |
SKODA | 030121005NX | |
SKODA | 030121005T | |
SKODA | 030121005TX | |
SKODA | 030121008D | |
SKODA | 030121008K | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 NV | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 NX | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 T | |
VOLKSWAGEN | 030 121 005 TX | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 D | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 DX | |
VOLKSWAGEN | 030 121 008 K | |
VOLKSWAGEN | 030121005N | |
VOLKSWAGEN | 030121005NV | |
VOLKSWAGEN | 030121005NX | |
VOLKSWAGEN | 030121005T | |
VOLKSWAGEN | 030121005TX | |
VOLKSWAGEN | 030121008D | |
VOLKSWAGEN | 030121008DX | |
VOLKSWAGEN | 030121008K | |
BUGATTI | PA8704 |
Zastosowanie Pompa wodna 65468 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65468 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020