Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9006635 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006635 SASIC

9006635 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9006635

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 6R0423812
parzyste numery artykułów 9006634
nr EAN 3660872346711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006635 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, MII, TOLEDO IV, SKODA CITIGO, FABIA I 1.0-Electric 08.99-
numery OEM:
AUDI      1S0423812A
AUDI      6C0423812A
AUDI      6Q0419812C
AUDI      6Q0423812
AUDI      6Q0423812A
AUDI      6Q0423812C
AUDI      6Q0423812D
AUDI      6R0423812
AUDI      6R0423812A
AUDI      6RD423812
SEAT      1S0423812A
SEAT      6C0423812A
SEAT      6Q0419812C
SEAT      6Q0423812
SEAT      6Q0423812A
SEAT      6Q0423812C
SEAT      6Q0423812D
SEAT      6R0423812
SEAT      6R0423812A
SEAT      6RD423812
SKODA      1S0423812A
SKODA      6C0423812A
SKODA      6Q0419812C
SKODA      6Q0423812
SKODA      6Q0423812A
SKODA      6Q0423812C
SKODA      6Q0423812D
SKODA      6R0423812
SKODA      6R0423812A
SKODA      6RD423812
VOLKSWAGEN      1S0423812A
VOLKSWAGEN      6C0423812A
VOLKSWAGEN      6Q0419812C
VOLKSWAGEN      6Q0423812
VOLKSWAGEN      6Q0423812A
VOLKSWAGEN      6Q0423812C
VOLKSWAGEN      6Q0423812D
VOLKSWAGEN      6R0423812
VOLKSWAGEN      6R0423812A
VOLKSWAGEN      6RD423812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006635 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.