Ilość zębów | 140 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1009 | |
Szerokość pasa [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 7316572504598 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03244 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
081693, 082959, 083028, 083031, 083063, 1201C4, 1609402380, 6923C0, 9646247380
081693, 082959, 083028, 083031, 083063, 1201C4, 1609402380, 6923C0, 9646247380
1609402380, 9400816939, 9400829599, 9400830289, 9400830319, 9569147388
CITROËN | 0816.93 | |
CITROËN | 0829.59 | |
CITROËN | 0830.28 | |
CITROËN | 0830.31 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 1201.C4 | |
CITROËN | 16 094 023 80 | |
CITROËN | 6923.C0 | |
CITROËN | 9646247380 | |
FIAT | 1609402380 | |
FIAT | 9400816939 | |
FIAT | 9400829599 | |
FIAT | 9400830289 | |
FIAT | 9400830319 | |
FIAT | 9569147388 | |
LANCIA | 1609402380 | |
LANCIA | 9400830289 | |
LANCIA | 9400830639 | |
LANCIA | 9569147388 | |
PEUGEOT | 0816.93 | |
PEUGEOT | 0829.59 | |
PEUGEOT | 0830.28 | |
PEUGEOT | 0830.31 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 1201.C4 | |
PEUGEOT | 16 094 023 80 | |
PEUGEOT | 6923.C0 | |
PEUGEOT | 9646247380 | |
SUZUKI | 17410-67G00 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03244 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03244 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.