Liczba zębów 1 | 140 |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108599704 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0440 30 INA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
081693, 082959, 083046, 083063, 1201C4, 1609402380, 1611897980, 96223131, 96252153
081693, 082959, 083046, 083063, 1201C4, 1609402380, 1611897980, 96223131, 96252153
9400816939, 9400829598, 9400830149, 9400830379, 9400830639, 9569147388
CITROËN | 0816.93 | |
CITROËN | 081693 | |
CITROËN | 0829.59 | |
CITROËN | 082959 | |
CITROËN | 0830.46 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 083046 | |
CITROËN | 083063 | |
CITROËN | 1201.C4 | |
CITROËN | 1201C4 | |
CITROËN | 16 094 023 80 | |
CITROËN | 16 118 979 80 | |
CITROËN | 1609402380 | |
CITROËN | 1611897980 | |
CITROËN | 96 223 131 | |
CITROËN | 96 252 153 | |
CITROËN | 96223131 | |
CITROËN | 96252153 | |
FIAT | 9400816939 | |
FIAT | 9400829598 | |
FIAT | 9400830149 | |
FIAT | 9400830379 | |
FIAT | 9400830639 | |
FIAT | 9569147388 | |
PEUGEOT | 0816.93 | |
PEUGEOT | 081693 | |
PEUGEOT | 0829.59 | |
PEUGEOT | 082959 | |
PEUGEOT | 0830.46 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 083046 | |
PEUGEOT | 083063 | |
PEUGEOT | 1201.C4 | |
PEUGEOT | 1201C4 | |
PEUGEOT | 16 094 023 80 | |
PEUGEOT | 16 118 979 80 | |
PEUGEOT | 1609402380 | |
PEUGEOT | 1611897980 | |
PEUGEOT | 96 223 131 | |
PEUGEOT | 96 252 153 | |
PEUGEOT | 96223131 | |
PEUGEOT | 96252153 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0440 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0440 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.