Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB114 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB114 TRW

GDB114 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB114
Klocki hamulcowe - komplet GDB114
GDB114
trw GDB114 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB114 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21400, 21460

numer części:

GDB114

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 99,95
Wysokość [mm] 63,5
Grubość [mm] 18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 315
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01705/032
nr EAN 3322936401148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB114 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: CITROEN ZX 1.6-2.0 03.91-02.98
numery OEM:
CITROËN      95 658 557
DONGFENG CITROEN      C95658557
SHANGHAI MAPLE      1098010611
zamienniki:
64 91 6369
brak
SWAG Autoteile GmbH
168354
brak
VALEO
597004
brak
VALEO
BL1322A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160294
brak
MAGNETI MARELLI
9749
brak
OPTIMAL
363702161225
brak
MAGNETI MARELLI
FDB720
brak
FERODO
FSL720
brak
FERODO
180863-700
brak
ICER
180863
brak
ICER
26189
brak
LEMFÖRDER
9452
brak
OPTIMAL
221926
brak
NK
1501221926
brak
SBS
1501224535
brak
SBS
21460.180.1
brak
ZIMMERMANN
36770 OE
brak
A.B.S.
8141.03
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB114 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB114 TRW:

2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-14
 5/5
na razie ok
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB114zobacz instrukcję montażu GDB114

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.