Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 32272 original imperium

Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM

32272 Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

32272

Gwint wewnętrzny [mm] M 12 x 1,5
Masa [g] 18
średnica zewnętrzna [mm] 19
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 14,5
nr EAN 8033989119649

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM

Część montażowa kolumny Mc Phersona przód pasuje do: VW POLO, POLO CLASSIC, POLO II 1.0-1.4D 09.82-09.94
numery OEM:
AUDI      861412365A
SEAT      861412365A
SKODA      861412365A
VOLKSWAGEN      861412365A

Zastosowanie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM:

2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.