Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 T quattro (1997.12-2001.09) 180km » 05079 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.8 T Quattro (1997.12-2001.09) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 05079 WALKER

05079 Tłumik WALKER
walker 05079
Tłumik 05079
05079
walker 05079 Tłumik
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker
Tłumik 05079 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

05079

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciężar [kg]6,650
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490050793


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 05079 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MERCEDES 123 T-MODEL (S123), 123 (W123) 2.0D-2.9D 01.76-12.85
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1234900415
MERCEDES-BENZ      1234901721
MERCEDES-BENZ      1234902915
MERCEDES-BENZ      1234904521
MERCEDES-BENZ      1234908015

Zastosowanie Tłumik 05079 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 05079 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.