Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 08157 walker

Tłumik 08157 WALKER

08157 Tłumik WALKER
walker 08157
Tłumik 08157
08157
walker 08157 Tłumik
Tłumik 08157 walker
Tłumik 08157 walker
Tłumik 08157 walker
Tłumik 08157 walker
Tłumik 08157 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

08157

producent:

WALKER

Długość [mm] 530
Ciężar [kg] 4,520
Litera rozpoznawcza 51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490081575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 08157 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO 740, 760, 780 2.3-2.9 08.81-12.92
numery OEM:
VOLVO      1274586
VOLVO      1332539
VOLVO      1357068
zamienniki:
VO121C
brak
Klarius Group
210254
brak
Klarius Group
34.608.86
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 08157 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 08157 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.