Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 3 coupe (E92) 335 xi (2007.03-2010.02) 326km » 08307 walker
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 335 Xi (2007.03-2010.02) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 08307 WALKER

08307 Tłumik WALKER
walker 08307
Tłumik 08307
08307
walker 08307 Tłumik
Tłumik 08307 walker
Tłumik 08307 walker
Tłumik 08307 walker
Tłumik 08307 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

08307

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1420
Ciężar [kg]6,310
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490083074
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 08307 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (dł.: 1420mm) pasuje do: VW POLO, POLO CLASSIC, POLO II 1.0/1.3 10.81-09.94
numery OEM:
VOLKSWAGEN      867253609A
VOLKSWAGEN      867253609AA
VOLKSWAGEN      867253609M

Zastosowanie Tłumik 08307 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 08307 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.