Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 3 coupe (E92) 335 xi (2007.03-2010.02) 326km » 08314 walker
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 335 Xi (2007.03-2010.02) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 08314 WALKER

08314 Tłumik WALKER
walker 08314
Tłumik 08314
08314
walker 08314 Tłumik
Tłumik 08314 walker
Tłumik 08314 walker
Tłumik 08314 walker
Tłumik 08314 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

08314

dostawca:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]560
Ciężar [kg]4,290
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490083142
Status produktu: Artykuł wychodzący


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 08314 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW GOLF I, GOLF II, JETTA II 1.8 08.82-10.91
numery OEM:
VOLKSWAGEN      191253409
VOLKSWAGEN      191253409B

Zastosowanie Tłumik 08314 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 08314 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.