Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel COMBO Furgon/minivan (K9) 1.6 D (2018.06-???) 99km » 13296 walker
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan (k9) 1.6 D (2018.06-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 13296 WALKER

13296 Tłumik WALKER
walker 13296
Tłumik 13296
13296
walker 13296 Tłumik
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker
Tłumik 13296 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

13296

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1320
Ciężar [kg]6,500
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490132963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 13296 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1320mm) pasuje do: SUZUKI SAMURAI, SJ413 1.3 09.84-12.04
numery OEM:
SUZUKI      1430083011
SUZUKI      1430083015
SUZUKI      1430083300
SUZUKI      1430083310
zamienniki:
250220
brak
Klarius Group
SZ26V
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 13296 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 13296 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.