Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 13590 walker

Tłumik 13590 WALKER

13590 Tłumik WALKER
walker 13590

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

13590

producent:

WALKER

Długość [mm] 860
Ciężar [kg] 2,770
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490135902

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 13590 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: SEAT TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B3/B4, VENTO 1.8/2.0/2.8 02.86-03.99
numery OEM:
SEAT      191253209G
SEAT      191253209J
SEAT      1L0253409H12
SEAT      357253209
SEAT      357253209A
VOLKSWAGEN      191253209G
VOLKSWAGEN      191253209J
VOLKSWAGEN      1H0253209D
VOLKSWAGEN      357253209
VOLKSWAGEN      357253209A
zamienniki:
210285
brak
Klarius Group
220966
brak
Klarius Group
VW217Q
brak
Klarius Group
220292
brak
Klarius Group
VW259E
brak
Klarius Group
95 11 7097
brak
EBERSPÄCHER
95 11 7609
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 13590 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 13590 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.