Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 14535 walker

Tłumik 14535 WALKER

14535 Tłumik WALKER
walker 14535
Tłumik 14535
14535
walker 14535 Tłumik
Tłumik 14535 walker
Tłumik 14535 walker
Tłumik 14535 walker
Tłumik 14535 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

14535

producent:

WALKER

Długość [mm] 1450
Ciężar [kg] 5,020
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490145352


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 14535 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL VECTRA A 1.6/1.7D 09.88-11.95
numery OEM:
OPEL      5852811
OPEL      5852864
OPEL      852087
OPEL      852874
VAUXHALL      852087
VAUXHALL      852874
VAUXHALL      90265503
VAUXHALL      90511757
zamienniki:
VL533H
brak
Klarius Group
250247
brak
Klarius Group
GM112L
brak
Klarius Group
250130
brak
Klarius Group
08.189.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 14535 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 14535 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.