Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 3 coupe (E92) 335 xi (2007.03-2010.02) 326km » 14660 walker
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 335 Xi (2007.03-2010.02) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 14660 WALKER

14660 Tłumik WALKER
walker 14660
Tłumik 14660
14660
walker 14660 Tłumik
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

14660

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]570
Ciężar [kg]3,930
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490146601
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 14660 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT TOLEDO I; VW GOLF II, JETTA II 1.0/1.3/1.6 08.83-03.99
numery OEM:
SEAT      191253409D
SEAT      191253409F
VOLKSWAGEN      191253409BB
VOLKSWAGEN      191253409E
VOLKSWAGEN      191253409F
zamienniki:
VW201P
brak
Klarius Group
210284
brak
Klarius Group
703.2.009
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 14660 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 14660 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.