Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 15036 walker

Tłumik 15036 WALKER

15036 Tłumik WALKER
walker 15036
Tłumik 15036
15036
walker 15036 Tłumik
Tłumik 15036 walker
Tłumik 15036 walker
Tłumik 15036 walker
Tłumik 15036 walker
Tłumik 15036 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

15036

producent:

WALKER

Długość [mm] 950
Ciężar [kg] 5,150
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490150363

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 15036 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 950mm) pasuje do: MAZDA 323 C IV, 323 F IV, 323 S IV 1.3/1.6 09.89-10.94
numery OEM:
MAZDA      B69240100D
MAZDA      B69240100E
zamienniki:
220152
brak
Klarius Group
MA148E
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 15036 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 15036 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.