Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco TRAKKER I AD440T50 (2004-2007) 500km » 16070 walker
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad440t50 (2004-2007) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 16070 WALKER

16070 Tłumik WALKER
walker 16070
Tłumik 16070
16070
walker 16070 Tłumik
Tłumik 16070 walker
Tłumik 16070 walker
Tłumik 16070 walker
Tłumik 16070 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

16070

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1240
Ciężar [kg]6,000
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490160706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 16070 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1240mm) pasuje do: VW POLO, POLO II 1.0/1.3/1.4D 08.85-09.94
numery OEM:
VOLKSWAGEN      871253609J
VOLKSWAGEN      871253609L
zamienniki:
250259
brak
Klarius Group
VW242E
brak
Klarius Group
260493
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 16070 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 16070 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.