Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel CORSA A TR (S83) 1.0 (F11, M11, F19, M19) (1982.09-1992.09) 45km » 16769 walker
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.0 (f11, M11, F19, M19) (1982.09-1992.09) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 16769 WALKER

16769 Tłumik WALKER
walker 16769
Tłumik 16769
16769
walker 16769 Tłumik
Tłumik 16769 walker
Tłumik 16769 walker
Tłumik 16769 walker
Tłumik 16769 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

16769

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1940
Ciężar [kg]10,560
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490167699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 16769 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1940mm) pasuje do: TOYOTA HILUX V, VW TARO 2.4D 09.88-12.97
numery OEM:
TOYOTA      174305B160
TOYOTA      174305B161
TOYOTA      J174305B160
VOLKSWAGEN      J174305B161

Zastosowanie Tłumik 16769 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 16769 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.