Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 P300 4x4 (2020.07-???) 300km » 16835 walker
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque (l551) 2.0 P300 4x4 (2020.07-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 16835 WALKER

16835 Tłumik WALKER
walker 16835
Tłumik 16835
16835
walker 16835 Tłumik
Tłumik 16835 walker
Tłumik 16835 walker
Tłumik 16835 walker
Tłumik 16835 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

16835

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1520
Ciężar [kg]6,470
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490168351


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 16835 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO 960, 960 II, S90 I, V90 I 2.5/2.9 08.90-12.98
numery OEM:
VOLVO      1397892
VOLVO      31372158
VOLVO      9161791

Zastosowanie Tłumik 16835 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 16835 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.