Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 2.7 (TRJ150_, TRJ155_, TRJ150R, TRJ150W) (2009.08-???) 163km » 17195 walker
wybrany samochód: 
Toyota Land Cruiser Prado (_j15_) 2.7 (trj150_, Trj155_, Trj150r, Trj150w) (2009.08-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17195 WALKER

17195 Tłumik WALKER
walker 17195
Tłumik 17195
17195
walker 17195 Tłumik
Tłumik 17195 walker
Tłumik 17195 walker
Tłumik 17195 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17195

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1280
Ciężar [kg]9,620
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490171955

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17195 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1280mm) pasuje do: RENAULT CLIO I 1.8/2.0 01.91-09.98
numery OEM:
RENAULT      6001025876
RENAULT      7700812734

Zastosowanie Tłumik 17195 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17195 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.