Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 17655 walker

Tłumik 17655 WALKER

17655 Tłumik WALKER
walker 17655
Tłumik 17655
17655
walker 17655 Tłumik
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker
Tłumik 17655 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17655

producent:

WALKER

Długość [mm] 1250
Ciężar [kg] 3,390
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490176554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17655 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD MAVERICK; NISSAN TERRANO II 2.4/2.7D 02.93-09.07
numery OEM:
FORD      1953184
FORD      1960319
NISSAN      200500F600
NISSAN      200500F650
NISSAN      200507F650
zamienniki:
240111
brak
Klarius Group
FE369Q
brak
Klarius Group
240110
brak
Klarius Group
FE368T
brak
Klarius Group
240568
brak
Klarius Group
FE676P
brak
Klarius Group
44.293.83
brak
EBERSPÄCHER
44.293.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 17655 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17655 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.