Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C6 (4F2) 4.2 FSI quattro (2006.06-2011.03) 350km » 17670 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 4.2 Fsi Quattro (2006.06-2011.03) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17670 WALKER

17670 Tłumik WALKER
walker 17670
Tłumik 17670
17670
walker 17670 Tłumik
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker
Tłumik 17670 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17670

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1800
Ciężar [kg]8,450
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490176707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17670 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: DAIHATSU FEROZA 1.6 10.88-12.99
numery OEM:
DAIHATSU      1740587632
DAIHATSU      1740587641
DAIHATSU      1740587653
zamienniki:
260536
brak
Klarius Group
DU55H
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 17670 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17670 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.