Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot DJANGO Django 50 4T Evasion (M2) (2015-2018) 4km » 17861 walker
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 50 4t Evasion (m2) (2015-2018) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17861 WALKER

17861 Tłumik WALKER
walker 17861
Tłumik 17861
17861
walker 17861 Tłumik
Tłumik 17861 walker
Tłumik 17861 walker
Tłumik 17861 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17861

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1140
Ciężar [kg]4,350
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490178619


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17861 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: AUDI 80 B4 1.6/1.9D/2.0 09.91-01.96
numery OEM:
AUDI      8A0253409AB
AUDI      8A0253409F

Zastosowanie Tłumik 17861 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17861 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.