Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion (2018.05-???) 258km » 18757 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok Platforma / Podwozie (s1b, S6b, S7b) 3.0 Tdi 4motion (2018.05-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18757 WALKER

18757 Tłumik WALKER
walker 18757
Tłumik 18757
18757
walker 18757 Tłumik
Tłumik 18757 walker
Tłumik 18757 walker
Tłumik 18757 walker
Tłumik 18757 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

18757

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1070
Ciężar [kg]7,650
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490187574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18757 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1070mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI 1.5/1.6 10.91-02.01
numery OEM:
HONDA      18030S01A80
HONDA      18030S01A81
HONDA      18030S01C80
HONDA      18030S01C81
HONDA      18030S01E10
HONDA      18030S01E11
HONDA      18030S04E10
HONDA      18030S04E11
HONDA      18030S04J50
HONDA      18030S04J51
HONDA      18030S04J52
HONDA      18030SR1506
HONDA      18030SR1J40
HONDA      18030SR4A70
HONDA      18030SR4J40
HONDA      18307SR4J41
zamienniki:
230541
brak
Klarius Group
230467
brak
Klarius Group
HA224V
brak
Klarius Group
HA263L
brak
Klarius Group
41.095.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 18757 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18757 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.