Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD 16V (937.AXM1B, 937.AXS1B) (2004.10-2010.03) 136km » 18929 walker
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd 16v (937.axm1b, 937.axs1b) (2004.10-2010.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18929 WALKER

18929 Tłumik WALKER
walker 18929
Tłumik 18929
18929
walker 18929 Tłumik
Tłumik 18929 walker
Tłumik 18929 walker
Tłumik 18929 walker
Tłumik 18929 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

18929

producent:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]1840
Ciężar [kg]6,300
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490189295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18929 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 1840mm) pasuje do: VW VENTO
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H5253609L

Zastosowanie Tłumik 18929 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18929 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.