Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19288 walker

Tłumik 19288 WALKER

19288 Tłumik WALKER
walker 19288
Tłumik 19288
19288
walker 19288 Tłumik
Tłumik 19288 walker
Tłumik 19288 walker
Tłumik 19288 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19288

producent:

WALKER

Długość [mm] 1430
Ciężar [kg] 12,970
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490192882

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19288 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1430mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-06.06
numery OEM:
CITROËN      1726A6
CITROËN      1726A7
CITROËN      1726A8
CITROËN      1726A9
CITROËN      1726T9
CITROËN      1726V1
FIAT      1309893080
FIAT      1309989080
FIAT      1310264080
FIAT      1313060080
FIAT      1316626080
FIAT      1316627080
FIAT      1326481080
PEUGEOT      1726A2
PEUGEOT      1726A3
PEUGEOT      1726A4
PEUGEOT      1726A5
PEUGEOT      1726A6
PEUGEOT      1726A7
PEUGEOT      1726A8
PEUGEOT      1726A9
PEUGEOT      1726AE
PEUGEOT      1726JP
PEUGEOT      1726PJ
PEUGEOT      1726T8
PEUGEOT      1726T9
PEUGEOT      1726V0
PEUGEOT      1726V1

Zastosowanie Tłumik 19288 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19288 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.