Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 (2000.07-2004.06) 200km » 19588 walker
wybrany samochód: 
Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 (2000.07-2004.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19588 WALKER

19588 Tłumik WALKER
walker 19588
Tłumik 19588
19588
walker 19588 Tłumik
Tłumik 19588 walker
Tłumik 19588 walker
Tłumik 19588 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19588

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490195883

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19588 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1200mm) pasuje do: RENAULT LAGUNA I 1.8/2.0 11.93-03.01
numery OEM:
RENAULT      7700425696
RENAULT      7700824707
zamienniki:
230477
brak
Klarius Group
RN589K
brak
Klarius Group
230609
brak
Klarius Group
RN654P
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 19588 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19588 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.