Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19671 walker

Tłumik 19671 WALKER

19671 Tłumik WALKER
walker 19671
Tłumik 19671
19671
walker 19671 Tłumik
Tłumik 19671 walker
Tłumik 19671 walker
Tłumik 19671 walker
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19671

producent:

WALKER

Długość [mm] 850
Ciężar [kg] 2,940
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490196712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19671 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW GOLF III, VENTO 1.4-1.9D 10.91-04.99

Tłumik 19671 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tłumik 19671 producenta WALKER

VOLKSWAGEN

1H0253209, 1H0253209A, 1H0253209G, 1H0253209H

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0253209
VOLKSWAGEN      1H0253209A
VOLKSWAGEN      1H0253209G
VOLKSWAGEN      1H0253209H
zamienniki:
220290
brak
Klarius Group
VW249V
brak
Klarius Group
95 11 7802
brak
EBERSPÄCHER
95 11 8159
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 19671 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19671 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.