Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai ix20 (JC) 1.4 (2010.11-???) 100km » 19688 walker
wybrany samochód: 
Hyundai Ix20 (jc) 1.4 (2010.11-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19688 WALKER

19688 Tłumik WALKER
walker 19688
Tłumik 19688
19688
walker 19688 Tłumik
Tłumik 19688 walker
Tłumik 19688 walker
Tłumik 19688 walker
Tłumik 19688 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19688

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1320
Ciężar [kg]6,160
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490196880


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19688 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.0/2.4D/2.5 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      023253409D
VOLKSWAGEN      023253409SL
VOLKSWAGEN      074253409C
VOLKSWAGEN      074253409CL

Zastosowanie Tłumik 19688 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19688 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.