Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21001 walker

Tłumik 21001 WALKER

21001 Tłumik WALKER
walker 21001
Tłumik 21001
21001
walker 21001 Tłumik
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21001

producent:

WALKER

Długość [mm] 930
Ciężar [kg] 7,740
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490210012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21001 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.2 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      24418548
OPEL      24422469
OPEL      5852120
OPEL      5852342
OPEL      5852872
OPEL      852416
OPEL      90500251
OPEL      93181124
OPEL      93194464
VAUXHALL      24418548
VAUXHALL      24422469
VAUXHALL      90500251
VAUXHALL      93181124
VAUXHALL      93194464
zamienniki:
230286
brak
Klarius Group
220485
brak
Klarius Group
230618
brak
Klarius Group
GM304E
brak
Klarius Group
GM280P
brak
Klarius Group
674.4.002
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21001 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21001 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.