Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21001 walker

Tłumik 21001 WALKER

21001 Tłumik WALKER
walker 21001
Tłumik 21001
21001
walker 21001 Tłumik
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
Tłumik 21001 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21001

producent:

WALKER

Długość [mm] 930
Ciężar [kg] 7,740
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490210012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21001 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.2 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      24418548
OPEL      24422469
OPEL      5852120
OPEL      5852342
OPEL      5852872
OPEL      852416
OPEL      90500251
OPEL      93181124
OPEL      93194464
VAUXHALL      24418548
VAUXHALL      24422469
VAUXHALL      90500251
VAUXHALL      93181124
VAUXHALL      93194464
zamienniki:
230286
brak
Klarius Group
220485
brak
Klarius Group
230618
brak
Klarius Group
GM304E
brak
Klarius Group
GM280P
brak
Klarius Group
674.4.002
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21001 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21001 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.