Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21051 walker

Tłumik 21051 WALKER

21051 Tłumik WALKER
walker 21051
Tłumik 21051
21051
walker 21051 Tłumik
Tłumik 21051 walker
Tłumik 21051 walker
Tłumik 21051 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21051

producent:

WALKER

Długość [mm] 1470
Ciężar [kg] 8,100
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490210517


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21051 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 806, EXPERT 1.9D-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      171743
CITROËN      171744
CITROËN      171754
CITROËN      171755
CITROËN      1717F9
CITROËN      1717G0
CITROËN      1717WA
CITROËN      9677345780
FIAT      9456113780
FIAT      9456122980
FIAT      9456182180
LANCIA      9456113780
LANCIA      9456122980
LANCIA      9456182180
PEUGEOT      171743
PEUGEOT      171744
PEUGEOT      171754
PEUGEOT      171755
PEUGEOT      1717F9
PEUGEOT      1717G0
PEUGEOT      1717WA
PEUGEOT      9677345780

Zastosowanie Tłumik 21051 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21051 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.