Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.3 E (1991.09-1994.07) 133km » 21160 walker
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.3 E (1991.09-1994.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21160 WALKER

21160 Tłumik WALKER
walker 21160
Tłumik 21160
21160
walker 21160 Tłumik
Tłumik 21160 walker
Tłumik 21160 walker
Tłumik 21160 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21160

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1450
Ciężar [kg]4,240
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490211606
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21160 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE SCÉNIC 1.4/1.6 01.96-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700844689
RENAULT      8671093262

Zastosowanie Tłumik 21160 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21160 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.