Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 119 CDI / 119 BlueTEC 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km » 21251 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito Tourer (w447) 119 Cdi / 119 Bluetec 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21251 WALKER

21251 Tłumik WALKER
walker 21251
Tłumik 21251
21251
walker 21251 Tłumik
Tłumik 21251 walker
Tłumik 21251 walker
Tłumik 21251 walker
347.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21251

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1060
Ciężar [kg]7,180
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490212511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21251 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1060mm) pasuje do: MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 25 I, COUPE, STREETWISE 1.1/1.4/1.6 11.95-05.05
numery OEM:
MG      WCG000100
MG      WCG000440
ROVER      GEX33638
ROVER      GEX33767
ROVER      WCG000440
ROVER      WCG102450
ROVER      WCG102450SLP
ROVER      WCG108510
ROVER      WCG108510SLP
zamienniki:
230486
brak
Klarius Group
RR253X
brak
Klarius Group
RR333E
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21251 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21251 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.