Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21298 walker

Tłumik 21298 WALKER

21298 Tłumik WALKER
walker 21298
Tłumik 21298
21298
walker 21298 Tłumik
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker
Tłumik 21298 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21298

producent:

WALKER

Długość [mm] 990
Ciężar [kg] 10,600
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490212986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21298 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 990mm) pasuje do: FIAT IDEA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, LANCIA MUSA, YPSILON 1.4/1.9D 09.99-
numery OEM:
FIAT      46756798
FIAT      55189666
FIAT      55191319
FIAT      71765131
FIAT      71773266
LANCIA      46820112
LANCIA      46820112 SP22
LANCIA      55188158
LANCIA      55188158 SP22
LANCIA      55189666
LANCIA      55191319

Zastosowanie Tłumik 21298 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21298 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.