Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21303 walker

Tłumik 21303 WALKER

21303 Tłumik WALKER
walker 21303
Tłumik 21303
21303
walker 21303 Tłumik
Tłumik 21303 walker
Tłumik 21303 walker
Tłumik 21303 walker
275.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21303

producent:

WALKER

Długość [mm] 770
Ciężar [kg] 6,234
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490213037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21303 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN; MAZDA 121 III 1.25/1.3 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1014740
FORD      1015801
FORD      1044555
FORD      1054592
FORD      1054640
FORD      1065916
FORD      1068125
FORD      1076391
FORD      1094577
FORD      1094582
FORD      1114369
FORD      1115634
FORD      1459390
FORD      AM96FB5K244A1G
MAZDA      1E0340500
MAZDA      1E0340500A
MAZDA      1E0340500B
MAZDA      1E0340500C
MAZDA      1E0340500D
MAZDA      1E0440500
MAZDA      1E0540500
MAZDA      1E0540500A
MAZDA      1E0540500B
MAZDA      1E0540500C
MAZDA      1E0540500D
MAZDA      1E0840500
MAZDA      1E0840500A
zamienniki:
210465
brak
Klarius Group
FE530E
brak
Klarius Group
210518
brak
Klarius Group
FE553W
brak
Klarius Group
49.196.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21303 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21303 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.