Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21313 walker

Tłumik 21313 WALKER

21313 Tłumik WALKER
walker 21313
Tłumik 21313
21313
walker 21313 Tłumik
Tłumik 21313 walker
Tłumik 21313 walker
Tłumik 21313 walker
Tłumik 21313 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21313

producent:

WALKER

Długość [mm] 1140
Ciężar [kg] 5,810
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490213136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21313 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1140mm) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT VI 1.6 01.95-07.00
numery OEM:
FORD      1033719
FORD      1044740
FORD      7331763
FORD      96AB5K244YA
FORD      97AB5K244NA
zamienniki:
FE565D
brak
Klarius Group
230522
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21313 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21313 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.