Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21587 walker

Tłumik 21587 WALKER

21587 Tłumik WALKER
walker 21587
Tłumik 21587
21587
walker 21587 Tłumik
Tłumik 21587 walker
Tłumik 21587 walker
Tłumik 21587 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21587

producent:

WALKER

Długość [mm] 1070
Ciężar [kg] 5,840
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490215871

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21587 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1070mm) pasuje do: CITROEN JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT EXPERT 1.6/1.9D/2.0 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      1726G7
CITROËN      1726G9
CITROËN      1726Z4
CITROËN      1726Z5
FIAT      1607298980
FIAT      9456123380
FIAT      9456123580
FIAT      9456171680
PEUGEOT      1726G6
PEUGEOT      1726G7
PEUGEOT      1726G8
PEUGEOT      1726Z4

Zastosowanie Tłumik 21587 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21587 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.