Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 119 CDI / 119 BlueTEC 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km » 21592 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito Tourer (w447) 119 Cdi / 119 Bluetec 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21592 WALKER

21592 Tłumik WALKER
walker 21592
Tłumik 21592
21592
walker 21592 Tłumik
Tłumik 21592 walker
Tłumik 21592 walker
Tłumik 21592 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21592

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1080
Ciężar [kg]7,210
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490215925

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21592 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1080mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, PEUGEOT 806, EXPERT 1.9D/2.0D/2.1D 11.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      1726J5
CITROËN      1726J6
CITROËN      1726RK
CITROËN      1726RL
CITROËN      1726V4
CITROËN      1726V5
CITROËN      1730P2
CITROËN      1730P8
CITROËN      9677345680
FIAT      9456123180
FIAT      9456157980
FIAT      9456212680
FIAT      9677345680
PEUGEOT      1726J5
PEUGEOT      1726RK
PEUGEOT      1726V4
PEUGEOT      1730P2
PEUGEOT      1730P8

Zastosowanie Tłumik 21592 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21592 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.