Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) 1.6 TD (1985.08-1987.07) 69km » 21817 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Platforma / Podwozie (24_) 1.6 Td (1985.08-1987.07) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21817 WALKER

21817 Tłumik WALKER
walker 21817
Tłumik 21817
21817
walker 21817 Tłumik
Tłumik 21817 walker
Tłumik 21817 walker
Tłumik 21817 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21817

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1220
Ciężar [kg]9,410
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490218179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21817 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: TOYOTA RAV 4 I 2.0 06.94-06.00
numery OEM:
TOYOTA      174307A530
TOYOTA      174307A780
TOYOTA      174307B040

Zastosowanie Tłumik 21817 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21817 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.