Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21891 walker

Tłumik 21891 WALKER

21891 Tłumik WALKER
walker 21891
Tłumik 21891
21891
walker 21891 Tłumik
Tłumik 21891 walker
Tłumik 21891 walker
Tłumik 21891 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21891

producent:

WALKER

Długość [mm] 780
Ciężar [kg] 6,210
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490218919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21891 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK; MAZDA 121 III 1.4/1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1015799
FORD      1054593
FORD      1054731
FORD      1065917
FORD      1065919
FORD      1076379
FORD      1094580
FORD      1459393
FORD      96FB5K244PE
FORD      96FB5K244PF
FORD      AM96FB5K244KD
FORD      AM96FB5K244P1D
MAZDA      1E0440500A
MAZDA      1E0740500
MAZDA      1E0740500A
MAZDA      1E1240500

Zastosowanie Tłumik 21891 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21891 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.