Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22006 walker

Tłumik 22006 WALKER

22006 Tłumik WALKER
walker 22006
Tłumik 22006
22006
walker 22006 Tłumik
Tłumik 22006 walker
Tłumik 22006 walker
Tłumik 22006 walker
Tłumik 22006 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22006

producent:

WALKER

Długość [mm] 1490
Ciężar [kg] 7,790
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22006 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4 01.00-12.10
numery OEM:
SEAT      1J5253609AA
SEAT      1J5253609AC
SEAT      1J5253609BH
SEAT      1J5253609P
SEAT      JZW253609AA
SKODA      1J5253609AA
SKODA      1J5253609AC
SKODA      1J5253609P
SKODA      JZW253609AA
VOLKSWAGEN      1J5253609AA
VOLKSWAGEN      1J5253609AC
VOLKSWAGEN      1J5253609BH
VOLKSWAGEN      1J5253609P
VOLKSWAGEN      JZW253609AA

Zastosowanie Tłumik 22006 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22006 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.