Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22029 walker

Tłumik 22029 WALKER

22029 Tłumik WALKER
walker 22029
Tłumik 22029
22029
walker 22029 Tłumik
Tłumik 22029 walker
Tłumik 22029 walker
Tłumik 22029 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22029

producent:

WALKER

Długość [mm] 1240
Ciężar [kg] 5,480
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22029 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1240mm) pasuje do: SEAT INCA, SKODA SUPERB I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, PASSAT B5 1.4-2.8 11.95-03.08
numery OEM:
SEAT      6K9253609
SEAT      6K9253609A
SEAT      6K9253609E
SEAT      6K9253609F
SEAT      JZW253609CB
VOLKSWAGEN      6K9253609
VOLKSWAGEN      6K9253609E
VOLKSWAGEN      6K9253609F
VOLKSWAGEN      JZW253609CB

Zastosowanie Tłumik 22029 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22029 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.