Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22046 walker

Tłumik 22046 WALKER

22046 Tłumik WALKER
walker 22046
Tłumik 22046
22046
walker 22046 Tłumik
Tłumik 22046 walker
Tłumik 22046 walker
Tłumik 22046 walker
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22046

producent:

WALKER

Długość [mm] 880
Ciężar [kg] 5,000
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22046 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 880mm) pasuje do: FIAT PUNTO 1.1 09.93-09.99

Tłumik 22046 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Tłumik 22046 producenta WALKER

FIAT

46417821, 46424893, 46444035, 46454339, 46472293, 46480453, 7735376, 7774598, 7781515

numery OEM:
FIAT      46417821
FIAT      46424893
FIAT      46444035
FIAT      46454339
FIAT      46472293
FIAT      46480453
FIAT      7735376
FIAT      7774598
FIAT      7781515

Zastosowanie Tłumik 22046 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22046 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.