Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22060 walker

Tłumik 22060 WALKER

22060 Tłumik WALKER
walker 22060
Tłumik 22060
22060
walker 22060 Tłumik
Tłumik 22060 walker
Tłumik 22060 walker
Tłumik 22060 walker
Tłumik 22060 walker
Tłumik 22060 walker
299.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22060

producent:

WALKER

Długość [mm] 1120
Ciężar [kg] 3,720
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220608


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22060 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT AROSA; VW LUPO I 1.0/1.4 05.97-07.05
numery OEM:
SEAT      6X0253209
SEAT      6X0253209A
SEAT      6X0253209D
SEAT      6X0253209K
SEAT      JZW253209L
VOLKSWAGEN      6X0253209
VOLKSWAGEN      6X0253209A
VOLKSWAGEN      6X0253209D
VOLKSWAGEN      6X0253209K
VOLKSWAGEN      JZW253209L
zamienniki:
230785
brak
Klarius Group
703.4.001
brak
EBERSPÄCHER
95 11 8577
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22060 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22060 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.