Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) 1.7 D (1985.08-1987.07) 57km » 22110 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Platforma / Podwozie (24_) 1.7 D (1985.08-1987.07) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22110 WALKER

22110 Tłumik WALKER
walker 22110
Tłumik 22110
22110
walker 22110 Tłumik
Tłumik 22110 walker
Tłumik 22110 walker
Tłumik 22110 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22110

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1160
Ciężar [kg]6,050
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22110 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: VW POLO, POLO III 1.4D/1.7D/1.9D 10.94-09.01
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253609AD
VOLKSWAGEN      6N0253609F
zamienniki:
VW393H
brak
Klarius Group
VW564G
brak
Klarius Group
230562
brak
Klarius Group
95 11 8766
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22110 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22110 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.