Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22120 walker

Tłumik 22120 WALKER

22120 Tłumik WALKER
walker 22120
Tłumik 22120
22120
walker 22120 Tłumik
Tłumik 22120 walker
Tłumik 22120 walker
Tłumik 22120 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22120

producent:

WALKER

Długość [mm] 1140
Ciężar [kg] 8,440
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490221209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22120 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1140mm) pasuje do: ALFA ROMEO 156 1.6/1.8/2.0 02.97-05.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      0060652523
ALFA ROMEO      0060652524
ALFA ROMEO      60623234
ALFA ROMEO      60652523
ALFA ROMEO      60652524
ALFA ROMEO      71765120
zamienniki:
230669
brak
Klarius Group
AR169D
brak
Klarius Group
230672
brak
Klarius Group
AR176T
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22120 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22120 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.